sábado, 26 de julho de 2008

True Colors

Essa música me trás as melhores das lembranças que eu poderia querer ter: amor, música, estar num palco, cantar, amor, amor com a pessoa amada, amor, amor amor, amor amor amor... AMOR!



You with those sad eyes...
Don't be discouraged!
Now I realize it's hard to take courage in a world full of people, when you can lose sight of it all and the darkness inside you can make you feel so small.

If this world makes you crazy and you've taken all you can bear, you should call me up...
You know I'll be there ;)

You know I can see your true colors shining through.
And that's why I love you!

I hope you'll be mine and I'll be yours again...
I hope you to get out of this fuckin' room...
And I hope it to heappen real soon!

So don't be affraid to let your eyes show your true colors... 'Cause your true colors are beautiful, like a rainbow...

Dedicado ao homem que, por mais que eu queira, não sai da minha cabeça e nem do meu coração!

2 comentários:

Jéssica A. disse...

Amoo!!

Essa música ainda fica melhor na voz da Cindy Lauper do que na do Phill Collins!
Me lembra a infância...amo!

O visual tá bem legal!!Gostei pacas!!
*-*

beijo, moça!
Ainda bem que voltou!!
=P

Sabrina Sancler disse...

tbm amoo essa música x)
e concordo com a jéssica essa música fica melhor na voz da Cindy..q mesmo eu sendo novinha curto mto cindy lauper ;]

e adorei seu blog!